неділя, 9 серпня 2020 р.



Коли Ви думали, що я не дивився...



maljuk   Коли Ви думали, що я не дивився, я бачив, що Ви прикріпили мій перший малюнок на холодильник, і я захотів намалювати інший.
   Коли Ви думали, що я не дивився, я бачив, що Ви нагодували бездомну кішку, і я дізнався, як добре бути добрим до тварин.
   Коли Ви думали, що я не дивився, я бачив, що Ви спекли мій улюблений пиріг, і я дізнався, що невеликі речі можуть бути приємні в житті.
   Коли Ви думали, що я не дивився, я бачив, що Ви приготували їжу і віднесли її другу, який був хворий, і я дізнався, що всі ми повинні допомагати і піклуватися один про одного.
   Коли Ви думали, що я не дивився, я бачив, що Ви віддаєте свій час і гроші, щоб допомагати людям, у яких нічого немає, і я дізнався, що ті, у кого є щось, повинні допомагати тим, у кого немає нічого.
  Коли Ви думали, що я не дивився, я бачив, як Ви дбали за наш будинок і про всіх в ньому, і я дізнався, що ми повинні дбати про те, що нам дороге.
   Коли Ви думали, що я не дивився, я бачив, як Ви ставитеся до своїх обов'язків, навіть коли Ви не дуже добре себе почували, і я дізнався, що повинен бути відповідальним, коли я виросту.
   Коли Ви думали, що я не дивився, я бачив, як сльози текли з Ваших очей, і я дізнався, що іноді речі можуть приносити біль, і це нормально, плакати.

    Коли Ви думали, що я не дивився, я дивився на Вас і хотів сказати: «Мамо і тату! Спасибі за всі речі, що я бачив, коли Ви думали, що я не дивився!»